Festis?

Nä de blev ingen fest för mig igår, tog mig en festis men inte mer än så =P
Som sagt så grillade vi igår, Jag, Katrin Björn och Daniel himla mysigt att bara sitta där ute och prata om allt och ingenting och käka gott..

Daniel körde hit men han fick reda på att det var öl då fråga han Kerstin om hon kunde köra hem haha ;)
Så de gjorde hon, och jag skulle också in till stan så Daniel åkte med mig så slapp jag sitta där själv, Schysst!
Och Björn åkte med Katrin. Mötte upp Sandra i stan och åkte en sväng..
Sen var det lugnt resten av kvällen, jag är fortfarande som en tant på 90 år. Borde gå över nu, Visst att det kommer göra ont men att jag är så jävla stel som jag är, är inte min grej!!!!!!

Vaknade riktigt tidigt idag äckliga känningar av blödningarna. Fy skam.

Ska strax äta frukost här snart, ska blo gott.

För övrigt blir det fotboll idag. Och bilder kommer ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0