Föräldra guiden, gravid.

Den tidningen fick jag hem igår, hm undra om jag får fler. :S
Men men det gjorde inte så mycket hittade olika hemsidor i tidningen som jag ska gå in och beställa kläder till David för han fyller 2 år den 24 nu... Jätte fina!

Vaknade väääldigt tidigt idag, men det gör inget det heller jag vilar lite sen. Ska äta frukost nu och gå ut och gå. Sen sätta mig på balkongen och bara vara. Fixa mig och kanske titta på fotboll ikväll eller kanske träffa en hemlig människa höhö nädå ingen hemlig. Blir nog fotboll som det ser ut, en Fredag kväll kanske många tänker men jag älskar verkligen fotboll att spela och att titta. Funderar på att börja igen sen när jag har gått ner 15 kg och kommit i form och se om knät pallar deet. Värt ett försök iallafall...


Nu ska det ätas frukost, Fil och Musli!

Hörs kanske under dagen, jobbar imorn och på Söndag och på Lördag är det Fest riktigt gött gäng som ska gå ut!

Ha de fint kramar Julia

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nja, vet inte om jag håller med att du ska prova fotboll igen.....knäna ska hålla hela livet:):)

2010-05-22 @ 08:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0