GodMorgon.

Upp och hoppa ska på möte 10-12 sen börjar jag jobba kvällen redan vid 13.30.... Får sschemat idag =)

Jag och Silena pratade igår om hur folk är dumma i huvudet som ljuger, Vad får man ut av det? varför kan man inte säga som det är istället eller att man inte vill och kan som det gällde i detta fallet. Utan ljuger om att man gör en grej, och sen gör man inte det...
Det är itne första gången detta händer som man börja undra om denna person kan något annat än att ljuga, Vart är sanningen?!

I detta fallet gällde det inte mig, men jag har vart med om det en gång. Ljuga är deras intresse tror jag Silena ;)
Iallafall så tycker inte jag att man får ut något av att ljuga blir bara massa krångel och det vet ni.
Så var ärliga mina vänner. Ärlighet varar längst...

Och en sak till håll dig till dina vänner inte mina...


Tråkigt inlägg jag vet, men nu måste jag fixa mig!

Pussokram ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0