Grymt bra dag!

Vaknade vid 9 av ett underbart samtal, lille Sandra ringde mig ;) Så det var bara att gå upp för hade jag somnat om hade jag sööövit lääänge, typ 11 alldeles för länge för mig =P

När jag vart färdig, så åkte vi till Torp och kolla kläder och jag köpte:
Två kjolar
Två accosiarer till håret
Ett linne
En klänning typ
Och underkläder
(jag vet kanske inte behöver skriva exakt) men nu gjorde jag det för det kändes bra! =)

Köpte en tunika till Sandra också, hon blev jätte glad och tyckte den var jätte fin. Roligt att göra folk glada tycker jag..

Väl hemma kom Sandra och hämtade mig vi åkte upp och hämtade Emilia och vi åkte ut till Marie i Åsaka och drack the, himla mysigt i denna sommar värmen.

Tog en himla söt bild på Alvin förut (jag tog läppglans och då ville han också ha) självklart tyckte jag men kanske inte Emilia. Haha ;)

Såå jäkla roligt ;)

På Onsdag lutar det åt lek och buslandet med David Madelen och lille Leo. Blir mysigt!

Nu ska jag sova, först lite tv4 fakta. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0