Helgen..

I Fredags var det rätt lugnt under dagen, åkte bort till Johanna som flytt städa hennes blivande sambos lägenhet. Tjöta lite och sådär, åkte sen på kvällen och plocka upp Katrin så åkte vi hem till Björn där Daniel och någon mer var. Lugnt tjötade lite musik på och dom drack.

Senare på kvällen kom det ännu mera folk, riktigt skoj tyckte jag/vi även fast jag var nykter käkar pencelin i 3 dagar till =P
_____________________________________________________________________________________

På Lördagen lektes det med David en stund, vid halv 3 började jag jobba på Kaggetorp och fick en glad överraskning, GR ville peppa mig alltså Lasad när som helst=fastanställd. Vi får se vart jag blir placerad eller hur det blir =P. Men det vart ju roligt.
Sen kom det fram en ungom och sa stackars dig bebis död och tecknade det, synd dig. Hur gulligt som helst♥

Efter jag slutat åkte jag bort till Katrin där några var =P Björn oc. Trevligt men jag fick efter en timme eller något lille trött faktiskt, och några skulle ut så jag tog följe med dom till stan.

Var ledig igår Söndag vilket jag inte skulle vara men det spelar inte mig någon roll så jag sa själv att dom kunde avboka mig om det var för mycket personal så jag var ledig igår.
Fulle rulle hela dagen, sen träffa jag lillDavid en stund också bilder kommer här nu för dom har jag tagit med mobilen ;)

Söta bilder.

Nu ska jag käka frukost och sen ut och gå.
Ha en bra dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0