Inte redan..

Känner av de där med foglossning tydligen har ont i höfterna och i ryggslutet frågade barnmorskan och hon sa att det var på g med foglossning. Men jag hoppas att det stannar här. Men fan vad ont det gör i mellan åt..
Vart som sagt hos barnmorskan idag, tog prover och jag höll på att svimma haha. Har bara gjort det en gång innan i mitt liv. Vilken äcklig känsla! >Blev ett jäkla hallå där inne 4 sköterskor som kom in. Men jag mådde bra efter en stund.
Och mår för övrigt riktigt bra också förutom ryggen då =)

Nu ska jag fortsätta kolla på bonde söker fru.
Föresten åt värsta gött förut färsk te kaka med kalvkorv. Himla gött!

Nä nu ska jag kolla tv sen sova. Och imorn kväll blir det jobb på Fågelbärstigen! ...

PussoKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0