Jobbat klart

För denna veckan/helgen =) 9 dagar i rad och jag är faktiskt trött =P

Var ute igår, vi gick bort till Daniel på kvällen så där var vi fram till 21 sen skulle Kerstin äta så vi gick till max och så blev det att vi tjejer åt ;)
Tog ett varv på själva crusingen mötte en del gamla godingar så att säga, typ skolkamrater, föräldrar, gamla vänner osv. Väldigt roligt..
Mötte upp Daniel och co vid folketspark stog och kikade på bilar ett tag där med dom.
Blev lille kallt så vi drog till Dannemannenl igen och sen drog vi till butlers. Vart en hel del folk eftersom det vart triaton eller vad det heter =)

Mycket lyckad kväll ♥

Idag var David hos mig en liten stund lekte och sov, jag ser lite mysko ut men David är söt eller hur? =)



Måste lägga in värsta kortet jag har tagit,

Häftigt ju ;)

Ska Kolla på tv4 fakta och chilla lite sen sooova =)
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0