Ligger efter med..

Bilder som jag har lovat, men det kommer har inte sladden där jag är nu. Har känt mig bättre behövde inte operera mig igen *känns riktigt gött*. Så nu ser de ljust ut. Har till och med vart ute och gått en sväng idag inte så värst långt men ändå =) Är nöjd.
Idag fyllde Robin min kusin år, så vi var på kalas där. Ritz tårta för jäkla god, mmm!
Nya tag nästa vecka ;)

Sen kom Sandra och hämtade mig så vi har vart ute på lite äventyr, har skrattat så jag har ont i huvudet.
Skönt att få lite glädje tillbaka!

Imorn ska jag träffa Markus vi ska på fotboll om vädret tillåter, och även möta upp Sandra ;) HAHA!!!
Chillidilli...

Godnatt kramar

Föresten ska nog köpa mig en longboard nu iallafall eftersom att jag inte kommer ha någon gravidmage i sommar :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0