Missat på Skrapningen....

Får de förekomma? Nej tycker jag själv. Men det har hänt mig som vanligt. Väldigt otur i allting här nu känner jag!

Har iallafall sen i Lördags haft kraftiga blödningar och äckliga saker. + För jäka ont i magen och ryggen. Ringde och hörde om det skulle vara så, fick till svar att det INTE skulle vara så när man gjort en skrapning, är det en medicinsk "abort" så ska det bli så men det har ju inte jag, utan skrapning.

Så jag fick komma upp till gyn idag för att träffa en läkare som skulle ta prover och annat bös..
Proverna var inte bra. Infektionsprovet var väldigt högt. Fan tänkte jag.

Läkaren ville göra en gynundersökning för att vara helt säker på att dom inte hade missat något när jag opererades, men det visade sig att dom hade gjort då :(
Så nu har jag fått två tabletter (som jag tog för 3 timmar sen) som ska göra så att jag får sammandragningar för att få ut resten. Illa*
Och sen hade jag fått en infektion, så jag fick två olika antibiotikor som jag ska äta i 9 dagar.

Alltså, först fått missfall opererat bort fostret, fått överdrivit mycket blödningar och sådär, missat, inte tagit bort allt,
fått tabletter för att få sammandragningar och få ut resten, och fått komplikationer och fått en infektion och får äta två olika mediciner!

Det kallar jag otur.

Kände att jag mått bättre psykiskt men fortfarande haft ont.. (vilken inte är så konstigt)

MEN så kommer allt det här. Sängliggandes i två dagar. Orka!!

Hoppas nu att allt ska bli bra och att sammandragningarna sätts igång!

Ha en bra dag ni andra
kramar Julia

Kommentarer
Postat av: caroline

alltså vad sysslar dom med där uppe?! stackare.. ta hand om dig nu och krya på dej... Kram

2010-05-10 @ 13:49:56
URL: http://dilaaan.blogg.se/
Postat av: Julia

Caroline, ja det undrar jag med. Helt galet!



"Zlatan" kan skriva sitt riktiga namn Jag är en stark individ som du inte verkar vara som inte står för sitt riktiga namn. Ingen har begärt att du ska läsa min blogg, så tycker du det är så vidrigt så låt bli att läsa! Du hör ju på rubriken vad det handlar om!

2010-05-10 @ 14:23:05
Postat av: Peter

Jag hoppas det går bra för dig Julia, är det någon som förtjänar lugn och ro just nu är det du....Tack för att du ringde, krya på dig

2010-05-10 @ 14:47:22
Postat av: Julia

Tack själv. Mm ligger här som en padda nu, mindre roligt!!! :S

2010-05-10 @ 15:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0