Röd Dag

Och det känns, många vill bara vara inte att det ska hända något. Skönt ibland.
Men idag har iallafall jag och två till hämtat Silena för hon var på fest igår *fyllekajja* och vi tog en sväng förbi donken. Jag tog en cola dom andra lite go mat.

Vi åkte hem till Silena sen och hämtade hennes bil så att vi kunde hämta David hos hans pappa, David min kärlek.
Guldklimp<3

Sen åkte vi hem till mig och har lagat mat sen inte gjort ett skit. Jo jag har duschat men inte gjort iordning mig är för jäkla lat idag... uhuuuuuuu...

Föresten jag är så noga med att äta frukost glömde det idag eftersom jag hämtade Silena hastigt och lustigt ;) kom hem förut och skulle ta medicinera på tom mage SMART Julia SMART eller inte fick hur ont i magen som helst och fick inte behålla det. Kanske inte var så konstigt men tänkte inte på det förs än det var försent haha..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ikväll blir det nog lugnt vad det verkar som kan ändra sig snabbt, vi får se!
Vad ska ni andra göra?

Kramar Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0