Söndag.

(Bara för att jag är dålig på rubriker)

Som sagt lagom fest, igår vart meningen att ett gäng skulle vara hemma hos Katrin, Det blev jag Emilia och Johanna och Katrin själva en stund, sen gick vi bort till Björn där en hel del folk var. Sköj.. Tjöta drack och dansa kan man säga! Mycket lyckat ;)
En aning ångest idag så sett men det är över imorn nya tag nästa helg. Mycket jobb i veckan :)

Men iallafall vi gick väl ut vid 11 halv 12 inte en kotte på Butlers dansgolv, så vi satte hos där uppe en stund. Men sen rulla det in mer och mer och vi dansade gärnet och hade riktigt roligt.
Mycket Lyckad kväll <3

Imorn ska jag verkligen sova ut kunde ju inte det idag pgr att jag skulle Upp och jobba =)
Jobbar imorn med, kvällen!


OCH IMORN FYLLER DAVID 2ÅR Älskade David
...

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0