Underbart väder?

Eh jo lagom varmt. Har vart ute och gått en del idag, vad ska man göra innan man börjar jobba fullt ;)
Sen ringde Sandra och plocka upp mig så åkte vi ute till Marie och drack lite the i solen. Jätte varmt och skönt.

Sen ringde Kerstin och fråga om vi ville komma dit och grilla korv. Mysigt så det ville jag inte Sandra hon var trött, så det var jag daniel björn och kerstin som satt och grillade på hennes balkong. Solen lös där med =)

Nu är jag hemma igen och har mer eller mindre pratat i telefon hela tiden så jag alldeles varm på örat.

Nu ska det grejas med annat här. Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag.

Två veckor sen idag och det känns bra faktiskt.. LillPyret det var inte meningen detta!

Kramar Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0