Vaknat!

Sovit hela natten, riktigt gott!  Har ont i nedre delen av magen idag kan bero på att allt drar ihop sig och magen börjar försvinna som jag redan hade fått..

Sover hos Mamma och Pappa nu i tuffa tider så idag kom Morsi in med frukost till mig himla gött Nu gick hon precis iväg till skolan och jag är själv.
Mormor och Morfar kommer hit idag dom ringde igår och ville komm hit och träffa mig så dom skulle köpa med sig fika.

Ska snart duscha och ta på mig mysbrallor och en stoor tröjja!

det mesta börjar lätta lite klart det kommer ju fram då och då en tår då och då. Varför just jag?

Men nu det sista dagarna har jag kikat på tv tagit emot mycket omtanke från vänner och bekanta om att det är vanligt att få missfall. Tittar jag på tv och det kommer fram byter jag lika fort. Är känslig mot att se sånt än men det kommer väl bli bra.. Jag byter blick om det kommer en barnvagn såna där små saker men det kommer bli bra med tiden jag vet det men just nu är det tufft som fan rent ut sagt.

Det är vanligt med missfall men jag vill inte att det ska vara vanligt, jag ville inte att det skulle hända mig. Det ska inte hända någon rättare sagt, låter kanske ego när jag skriver så. Men ibland tänker man bara på sig själv..

Jag är riktigt glad att jag har så många vänner, bekanta och släkt som bryr sig så mycket som dom gör. Jag kommer bli starkare av det.
Är glad att ingen undviker att ringa eller smsa eller skriva på msn facebook osv. Bättre att höra av sig.
En kompis ringde och sa: Julia jag vet inte vad man ska säga, eller vad jag ska säga! Men jag tycker bara att själva tanken att ringa är bra. Det stärker mig <3
Det är inte många killar som skrivit på facebook, men riktigt många som skickat massa sms och frågat hur det är osv. Det värmer något fruktansvärt! ♥ Mer än vad ni tror. Tusen tack till alla som hört av sig. Jag mår bättre av att prata och skriva om det i mellan åt.

Tusen Tack!

David och Alvin kommer alltid vara mina bebisar..

Kommentarer
Postat av: Emilia

Och du kommer alltid vara underbara moster julia till Alvin, du har en speciell plats i båda våra hjärtan, glöm ALDRIG det !

2010-05-07 @ 10:40:38
Postat av: Emma

=) Du kan få en liten bit av Melvin också om du känner för det ;)

2010-05-07 @ 13:07:38
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Julia

Ja gärna =)

2010-05-07 @ 14:29:36
Postat av: eva linder

hej

Nu har jag läst din berättelse. Du skriver verkligen bra om hur du mår o känner. Du är duktig på att skriva. Du hade skrivit så bra om vad som hände dig ,saknaden av lilla pyret.Din sorg o förtvivlan.Jag tror inte att man riktigt förstår hur det känns innan man upplever det själv.Att du är så öppen tror jag är en hjälp även till andra som hamnar i en svår situation.Du är en fantasisk person,go o glad Tänker på dig o tycker det är synd att du har fått gå igenom detta,men jag VET att du än dag blir MAMMA igen / kram Evis

2010-05-07 @ 17:36:31
Postat av: Anonym

hej

Nu har jag läst din berättelse. Du skriver verkligen bra om hur du mår o känner. Du är duktig på att skriva. Du hade skrivit så bra om vad som hände dig ,saknaden av lilla pyret.Din sorg o förtvivlan.Jag tror inte att man riktigt förstår hur det känns innan man upplever det själv.Att du är så öppen tror jag är en hjälp även till andra som hamnar i en svår situation.Du är en fantasisk person,go o glad Tänker på dig o tycker det är synd att du har fått gå igenom detta,men jag VET att du än dag blir MAMMA igen / kram Evis

2010-05-07 @ 17:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0