Jag vet inte riktigt vad jag ska ha för rubrik

Men det ligger till såhär, att i Måndags hade jag möte med min chef och fick då reda på att jag ska omplaceras pgr att en personal kommer tillbaka från sin tjänstledighet och det är ju så sist in först ut, men jag är glad att jag blir omplacerad och inte uppsagd, för det trodde jag man hade lätt för att bli när man blivit lasad men icke sa nicke sa chifen. Så det är ju riktigt bra.
Tycker det är tråkigt givetvis har jobbat med vissa av ungdomarna i flera år och andra inte. Men jag har trivs så himla bra bland både personal och ungdomar, jag tycker jag själv har utvecklats så himla mycket men det får jag ta med mig till de nya stället. Korttids är min grej.
Men man ska inte blunda för nya utmaningar så nu kör vi.
Jag kommer sakna alla er från mitt nuvarande jobb.
Riktigt mycket som tur är, jobbar vi inom samma branch så att säga så vi lär ju synas men det är inte samma sak.
Har suttit och lyssnat på depp musik tycker det är så tråkigt, börjar kanske fatta nu att jag ska byta plats. Menmen
___________________________________________________________________________________________
Helgen, i Fredags käka vi tacos hemma hos mina föräldrar och kolla på idol, jag och Martin åkte sedan och hämtade Jennifer och hennes kompisar i lysekil dom hade varit på fest. Vi var hemma runt halv 4. Lille segt men :D.
Lördagen, Chillade vi mest åkte och handla sen åkte vi ut till Marie och Patrik dom bjöd oss på mat riktigt gött.
Så vi har inte ätit hemma på hela helgen för på Söndagen var det Fars-dag och grejer,
Sen åt vi hos Martins syster med familj ;).
Go helg.
__________________________________________________________________________________________
Dess dagar som gått på denna veckan har jag jobbat kvällen och idag dag tur, så har inte gjort så mycket då.
Idag ska jag ner till biljarden för att kolla när Martin ska spela och även Johan. Paulina ska med och kika blir lite roligare än att sitta själv medans dom spelar =)
_______________________________________________________________________________________
Imorn är jag ledig och ska på "Halv 8 hos mig"  hos Linda =) Ska bli mysigt!!
__________________________________________________________________________________________
Nä nu ska jag dona lite sen hämta upp Paulina för att åka ner och kika på Martin och Johan =)

Kommentarer
Postat av: Pia

Skit tråkigt att du måste sluta hos oss.

Jag kommer att sakna dig jätte mycket, och jag vet att många i personalgruppen oxå kommer att göra det, även våra juveler till ungdomar kommer att sakna dig.

Men som tur e så kommer vi säkert att ses på vissa ställen genom våra respektive arbeten.

Och vi kommer ju att hålla kontakten via telefon o fika fast att du slutar hos oss, så jag HOPPAS att vi kommer att fortsätta att ha den kontakten vi har privat idag .. Bamse kramar från en som diggar dig

2010-11-17 @ 17:33:53
Postat av: Julia

naaw snällt. blir ju gråtfärdig, jag vill ju inte detta egentligen men det är bara att gilla läget:(

Ja klart vi ska ha det absolut =)

Kramar

2010-11-17 @ 17:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0