Jobbdax

Känns änna konstigt att jobba kvällen idag, tog semester i helgen som var sen har jag vart ledig ända tills idag, slapp schema i mellan åt. =)
Idag har jag iallafall dammat av lägenheten, härligt såhär innan helgen, ♥-at dammsuger när han kommer hit. Gulliga han.
___________________________________________________________________________________________
Är ledig i helgen också känns ganska konstigt blir tredje helgen som jag är ledig då eftersom att jag tog semester på min jobb helg =)
Nu ska jag fixa iordning mig så det bara är att dra till jobbet sen =)
Här kommer en super mysig bild på lill hjärtat: Lillfisen här =)

Kommentarer
Postat av: Gittan

Goaste lilla sötnosen:)

2010-11-11 @ 14:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0