Söndagsmys.

Söndagar är allt bra mysiga, man bara är, grejar lite, ingen stress, äter lite gött och sådär.
Idag har det iförsig hänta lite =P Johan kom hit Martins kompis, Martin fixa mat potatisgratäng och kött och feta ost sallad. Himla gött!.
Efter det åkte dom och spelade lite biljard och jag vänta in mamma, pappa och Jennifer vi åkte till Farmor och farfar en sväng å fikade.
___________________________________________________________________________________________
Hämtade sedan upp Linnea och vi åkte ner till Iris en gammal tant som jag känt sen jag var liten 90 år är hon nu.
Vi bytte gardiner där jag och Jennifer och shitt vad glad hon blev :) tackade flera gånger om. =)
Nu är jag hemma och tänt alla ljus jag har och bara myser, väntar in Martin som fortfarande spelar biljard, han är i form =) hehe. Min Martin de ♥
Igår var det fest hos Sofia och det var riktigt lyckat jag hade super skoj =)
Nu ska jag ringa min kuuuuuuusin =) Hejsålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0