Välkommen lilla Fredag

Jag har varit ledig väldigt mycket denna veckan, jobbade bara igår kväll. Men Helgen är alltid annorlunda att vara ledig på då alla andra är lediga också. Har inget direkt planerat i helgen förutom idag då ska jag och Martin till Mamma och Pappa och äta taco paj ska bli så himla gott =).
Martin kommer snart hem då ska vi åka till hans syster för att hämta en grej som hon köpt till honom på Ullared =)
________________________________________________________________________________________
Har umgåts med lillDavid mitt hjärta idag, sen kom Lina min kusin och Natalie på besök super söt med massa hår =) hehe..
Här kommer en bild på en stolt storasyster och lilla Natalie:
______________________________________________________________________________________________
Och nu sitter jag här och fryser, är så jäkla kallt i mint lägenhet får sitta med kofta å grejer. Vi ska kolla på detta i helgen Martin ska hjälpa mig, tömma elementena på luft kanske, hjälper inte det får jag ringa Akelius .
______________________________________________________________________________________________
Och ikväll glömmer vi inte att rösta på OLLE =P
Ha det toppen i helgen. Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0