50-tal

Det är fyra stycken som börjat med "halv 8 hos mig" Jesper, Jag Sofia och Linda så igår började vi hemma hos Jesper. Tema 50-tal. Riktigt go middag och allt var lyckat. Han satte ribban högt =P
Här kommer två bilder:
Finns fler på facebook.
Igår morses innan vi åkte till Mellerud så var jag hos Kiropraktorn. Läkaren sa till mig att 2 koteer låg fel, men när jag väl kom dit och han kände så var det 7. Hela sju stycken två eller ter av dom fick han inte iordning på så jag ska dit på Måndag igen och kneckas..
Idag är jag jävligt stel och gör ganska ont. Men men...
Nu ska jag äta fruskost sen i eftermiddag/kväll jobbar jag..
Kramar

Kommentarer
Postat av: Pia

F-n va fräcka o snygga ni blev allihop .. Väntar med förväntan på nästa tema middag ni skall ha .. kram

2010-10-08 @ 10:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0