Delad tur

Idag känns det lite bättre med mina funderingar, kan vara för att jag är igång och jobbar igen, hinner inte riktigt fundera lika mycket då som jag gjort när jag vart hemma och sjuk i en hel vecka.
Jobbade imorses 7-11 och börjar snart igen 15-22, fått en del läsare det sista och ni som inte vet vad jag jobbar med, så jobbar jag på ett korttidsboende för funktionshindrade. Och det något jag trivs riktigt bra med!
____________________________________________________________________________________________
  • Jag älskar dig.....
Har iallafall gjort mig lite mat nu under tiden jag vart hemma, ätit. Mätt och belåten!!
Ska till doktorn imorn igen för dom ska lyssna på mig igen, har nämligen hostan kvar men inte alls lika mycket, och sköterskan tyckte jag andades hastigt och på min vänstra sida gör det fortfarande ont. Medicinen är slut därför jag ringde och hörde med dom. Så imorn efter mötet ska jag dit ner =(
Nu ska jag fixa det sista innan jag ska bort till jobbet idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0