Lördaaaaag

Det händer mycket i mitt liv här nu både positivt och negativ, det negativa är att läkarna tror att jag fått diabetes för mina prover har varit höga dom sista två gångerna, så jävla störande men jag själv tror inte att jag har det för jag mår bra.
Första blodsocker provet var 12 (förra veckan) denna veckan fick jag komma tillbaka och ta ett till då låg jag på 8,5.
Fick prata med en sköterska och hon berätta lite om det, jag blev ganska skrajj faktiskt. Dom ville inte släppa mig så jag ska tillbaka ännu en gång nästa vecka och ta ett till prov visar det högt igen, ska dom ring upp till näl och höra med dom vad dom tycker att vi ska göra. Kanske får jag åka upp och dom ska följa mina prover under några dagar.
Jag känner inte för detta alls. Men det är bara att göra som dom säger.
Som sagt jag själv tror inte att jag har fått det.
________________________________________________________________________________________________
yeahyeah.
igår var jag ledig och jag och Martin åkte till hans mamma och sambo en sväng, efter det åkte vi till han syster dom har två såå söta barn =)
_____________________________________________________________________________________
Därefter släppte Martin av mig hos Silena IDOL KVÄLL som vanligt, med tacos och lite götta. Mysigt..
Här är en bild på mig och David.
___________________________________________________________________________________________
Idag är det som sagt Lördag och jag vaknade tidigt, skönt! Ringde till min kusin Linnea, vi ringde varandra samtidigt lustigt =) Hehe.. Tjötade med henne en stund.
Martin sover ska snart gå in till honom, vi ska antagligen till Oktober marknaden sen åka ut till mamma och pappa och käka i stugan, myspys!
Lugn Lördag med bara Martin♥
_________________________________________________________________________________________
Grattis till en släkting till mig du vet vem du är ;) Hör av dig när du orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0