Min helg

I fredags var vi hos Silena och David, kikade på Idol. Och jag blev helt galen i Olle, nästan lika galen som galna fjortisar på en buss i stockholm (duvet vad jag menar linnea hahaha). Han är gryyyym...
______________________________________________________________________________________________
I Lördags kom Linnea hit och åt frukost med mig och Jennifer, trevligt!
Sedan drog jag bort till Sillen igen. Och på eftermiddagen var det kalas dax.
Sedan mys med mitt hjärta.
______________________________________________________________________________________________
Idag har det vart mest chill med vänner, riktigt soft..
Här kommer två bilder på hur min nya frisyr ser ut =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0