Min jobb helg

Den som var nu är min jobb helg jobbar jämn helg. Så det är det svårt att hinna med och blogga :)
Jobbade bra tider så jag gick ut på Lördagen med Linnea min kusin, och så roligt som vi hade har jag/vi inte haft på riktigt länge. Såå jäkla roligt, dansade som tokar, träffade mysiga människor. ;)
____________________________________________________________________________________________
Så det är det jag gjort i helgen, sen bara jobbat :)
-Idag har jag varit hos kiropraktorn igen, och denna gången låg 11 koter fel, han börja ifrågasätta vad jag jobbade med om jag lyfte mycket. Och det gör jag inte sa jag.
Han tyckte att det var väldigt mycket. När han kneckta mig första gången hördes det verkligen,
Sen kneckta han min nacke också, där hade jag inte ont men han kände att det var snett där. O jäklar vad det knaka riktigt otäckt. Men ont gjorde det inte.
Bara nu efteråt känns det lite. Men det går över han fick ordning på alla iallfall och känner jag minsta lilla så skulle jag komma tillbaka..
Och det antar jag att jag får göra eftersom att jag får allt osv =P
Behöver massage en gång i veckan sa han, så det ska jag fixa =P
__________________________________________________________________________________
Snart kommer mamma och pappa på lite fika =)
Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Pia

Undrar vem som du vill skall göra massagen .. hahaha

2010-10-15 @ 13:50:53
Postat av: Julia

Undra om personen skulle börja på M? haha

2010-10-17 @ 13:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0