Mycket funderingar

Det är helt galet vad jag funderar, Det är bara mycket nu,
Hur hade mitt liv sett ut inom två veckor?
Hur hade jag levt?
Vad hade jag haft för rutiner?
Hur hade jag uppfostrat?
Hur hade livet sett ut?
Vad hade vi haft för kontakt jag och Peter?
-Som jag känner nu vill jag vara dra tillbaka tiden och ha samma känsla som då..
Jag saknar den, tro de eller ej. Många förstår mig hoppas jag... Ni vet några vad detta gäller.
___________________________________________________________________________________________
Jag är inte sur eller någonting absolut inte. Men jag hade velat vara på samma stadie som min äldsta kusin Lina♥
___________________________________________________________________________________________
Jag är trött på sura människor i min värld. Varför är man sur? Man kan ha dåliga dagar, men att vara sur och låta det gå ut över andra? Vad tjänar det till? Hur tänker man då? Vill man att folk ska tycka mindre om en? Vad vill folk få ut av att vara långsinta och sura?
____________________________________________________________________________________________
Har funderat på detta ett tag, vad det lixom tjänar till? eller vad det hjälper att vara sur?
Som sagt kan man ha dåliga dag men oftast inte dåliga dagAR.
Varför jag funderar på detta är väl att jag själv är en person med positivt tänkande och gillar inte att sura, utan att vara mer glad. Har jag en dålig dag så är jag för det mesta besviken/ledsen inte arg/sur..
Jaja nog tjötat om detta. Jag bara funderade lite.
______________________________________________________________________________________________
Skulle varit i vecka 38 nu 13 okt <3

Nu ska jag fixa det sista sen hämta upp Pia, vi ska möta upp Sofia för att käka lunch sen möter Linda upp oss också. Riktigt bra!
Och sen ska Camilla färga mitt går. Äntligen!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Förstår att du tänker mycket på det nu då det egentligen skulle närmat sig. Tycker du tar det bra och försöker tänka framåt ändå. självklart kommer man ju alltid undra hur det hade varit och hur det hade sett ut och vad den lille/lilla skulle åstadkommit! Men din tid kommer också ska du se!! När du träffat en grym kille så :)

Kram Kusinen!!

2010-10-04 @ 12:29:10
Postat av: Julia

Puss du är bäst...älskar dig

2010-10-04 @ 20:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0