Slarvig

med bloggandet det sista.
Har varit ledig denna helgen i Fredags var jag ute med Johanna på Butlers satt å tjöta och tog oss någon öl sådär. Riktigt trevligt sen åkte jag hem och la mig i min varma säng, ritkigt kallt nu ju.
Igår var det maskerad hos Silena, riktigt roligt tyckte jag..
____________________________________________________________________________________________
Är så glad, det är en person som kommit in på mig och göra mig så glad genom att bara finnas. Det är helt galet, jag trivs som fisken i vattnet, Berättar mer någon gång längre fram.
Jag trivs i hans närhet..
Nu ska jag Dammsuga lite här.
____________________________________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0