7.30

Lagom tid att vakna ;) Somnade ganska tidigt igår runt halv 11 och vakna som sagt halv 8. Perfekt för mig som vart dålig. Och idag när jag vaknade kände jag mig mycket bättre. Så det går nog mot ljusare tider =) Host medicinen gör susen =)
Idag ska jag bara vila hade jag tänkt mig, ganska trött fortfarande. Ska möta M sen och Silena och David, måste komma ut lite =)
Här kommer ett kort på Mig David och Silena som är från i Fredags. Gött sleten haha vet inte riktigt vad jag gör biter på nått konstigt sätt ;)
__________________________________________________________________________________________
Här är blomman jag fick här om dagen jätte fin och nu är det mer blommor som blommat ut =)



Nu ska jag kika på lite tv och sådär ,
Hejsålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0