Bättre andning.

Andas mycket bättre nu tycker jag, klart det är lite tungt i mellan åt. Men det försvinner väl tidsnog. Sov i stugan inatt och har varit där under dagen, åkte hem vid 15 eller så. Hämtade upp Jennifer så vi fick köpt oss skor. Lite upp piggande. Nya fina skor.
Är hemma nu och bara tar det lugnt, tar dom förbannade mediciner var tredje/fjärde timme. Har till och med ställt mobilen så att jag inte glömmer av det. Lätt att göra det när man ska ta dom så ofta. Vill inte missa. Blir ju fortare frisk om man inte missar.
Här kommer en sleten bild från i Fredags då jag jobbade. Linda har tagit den..
Inte så värst pigg.
Nu ska jag fixa mig lite té..
Ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0