Brrrrrrrrrr

Så himla kallt i lägenheten, sover med leggings, t-shirt två täcken och överkastet. Kan iförsig beror på att jag inte är helt frisk men det vill vi inte inse. Utan det är kallt i lägenheten ;)
La mig 21 igår och läste riktigt gött somnade ganska snabbt efter och vaknade av ett samtal och ett sms som gjorde mig super duper glad. Helt sjukt att en person kan gör mig så glad. Efter de somna jag om direkt och vaknade halv 8, mest chillat på morronen. Och nu har jag städat och grejat. Och nu sitter jag med färg i håret får se hur det blir haha!!
Nu ska jag strax skölja ur det och gå en sväng tänkte jag, är dötrött hela tiden, så måste röra på mig även fast jag är sjuk..
Hörs ikväll kommer nog bilder då =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0