dunkar

i mitt huvud något sen det där jäkla getingsticket, har nästan aldrig ont i huvudet men nu har jag haft 4-5 dagar mer eller mindre. För jäkla surt...
Nu är jag ledig 5 dagar och jag ska umgås med så många som möjligt nu, ska bli roligt.
Idag Silena och David
Imorn en hel drös ska på kräftskiva, skoj! och massa annat sånt där. Så det ska bli riktigt roligt
Snart ska jag Silena och David cykla ner till stan för att köpa oss något gott att äta ikväll!
Har inte varit ute någonting idag bara vilat men det har in hjälpt något denna huvudvärk plus att det luktar målarfärg i hela lägenheten.. yeak jaja nu tjötar jag om mitt huvuvd.
Men ha en bra helge kommer säkert bilder för nu har jag hittat SLADDEN jihooo
tråkigtinläggmenskitsamma. hejsålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0