Förhoppningsvis

...blir det mycket bloggande eftersom att jag är för det mesta hemma hela veckan.
Jag diggar inte riktigt att det "rosslar" i bröstet så. Men det är bara att ta Bricanyl och alla de andra medicinerna oh försöka se glad ut.
Får inte gå ut utan Astma medicinerna. Det gör jag inte heller =)
Imorn ska jag ner till stan för att hämta kortisonet jag fick av doktorn igår. Sen tänkte jag (om jag orkar) Handla lite kläder snabbt till mig själv för att peppa lite. Sen hem och vila igen..
Kollade precis på Ensam Mamma Söker. Herregud vad vissa killar är charmiga en sån ska jag ha. Massa kärlek hela tiden, överraskningar och massa mys ;) haha
Nä nu ska jag kolla vidare på tven sen soooooova :)
Godnatt pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0