Fortfarande sjuk

Jag har inte så mycket att skriva om eftersom att jag fortfarande är sjuk och bara ligger i soffan orkar knappt gör någonting. Fick igår en medicin mot hostan med morfin i, så jag hoppas att det snart ska bli bra. Och mitt hjärta slog alldeles för fort också, fick lite smått panik. Så inatt har det var varit ett rent helvete jag tror jag har haft panikångest. Har kräkts och grejer mått skit.
Idag ligger jag bara har hämtat hos medicinen nu och ska vila lite. Kanske inte skriver på ett par dagar kan beror på att jag inte orkar.

Kommentarer
Postat av: Pia

Lilla gumman, hoppas att du snart kryar på dig .. kram

2010-09-13 @ 16:31:18
Postat av: Julia

Tack Pia just nu känns det ganska hopplöst. Men gnistan kommer nog snart tillbaka. Kramar

2010-09-13 @ 17:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0