Helgen

Har varit helt kanon, i Fredags var det chill med Silena och David vi käkade kycklingsallad och kikade på tv. Himla gött att bara vara =)

Lördags var det full rulle från morron till kväll/natt.
Körde Jennifer till Upphärad för det var rally där =) Mötte sedan upp Marie vid 12 och vi åkte till systemet och sen vidare ut till min stugan där mamma och pappa var. Skulle hämta deras nycklar hade glömt min väska i deras lägenhet. Surt!

Sen var det bara raka vägen hem och fixa sig, några kom till mig redan vid halv 5 sen drog på kräftskiva, jätte lyckat.

Vi drog senare till Björn som fyllde år och sedan ut.

Jag fattar inte att man kan bli så glad av att se en person lite snabbt sådär. Men det blev jag och kvällen var "räddad"

Söndag var det chill för det blev en del på Lördagen, vi åkte och PLOCKA svamp hela 6 stycken höhö..
Får å¨ka till en annan skog någon dag =P

Bilder kommer nog ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0