Idol

Jisses nu börjar idol igen och det diggar jag väldigt mycket =) ääälskar när folk spelar gitarr, häftigt, tänkte att jag ska lära mig men ja det har inte blivit så. Vill gå gitarr kurs och buggkurs får se om det blir något utav det =)
Eller kanske båda.
HAHA shitt vad man kan skratta åt folk som kommer dit och ska sjunga, lite synd om dom är det allt =)
Tänkte lägga upp nån bild som är från den såkallade svampplockningen ;)
Innan vi gick till skogen lagom slitna eller vad säger du Marie ;)?
Silena hitta första kantarellen vi fick väl 10 sammanlagt ;) Höhö...
Nä nu ska jag kolla vidare på idol...
Kramar Julia

Kommentarer
Postat av: Marie.

Hahah det är inte ens tillåtet att vara så sleten!! Fasiken så man ser ut! hahaah! Men du var snygg! ;)

2010-09-08 @ 08:36:28
Postat av: Pia

Fasen gumman, det visste jag inte att du var en sån jäkel på att hitta kantareller .. hahaha

Kram

2010-09-08 @ 08:39:27
Postat av: Julia

Marie: haha nä det är det fan inte och du jag är inte snygg. SLETEN.



Pia: haha nää dold talang vet du väl ;)

2010-09-08 @ 22:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0