Måndagsmys.

för mig själv :) tänt massa ljus i lägenheten och bara myser och tittar på biggest loser. Underhållande ;)
Har fått som jag skrev innan en host medicin som verkar vara toppen bra. Hostar gärnet när jag precis har tagit den och en halv timme efter. Men där emellan är det ganska lugnt. Vilket är ganska skönt för det är det jag har blivit så trött av. Tar ju i för kung och foster land när jag hostar :)
Under programmet här har jag prata med farmor i en halv timmer ungefär, tjötat om allt å ingenting hon är min stjärna farmor.
I lördags ringde jag till farmor och pratade lite så fråga hon vad jag skulle göra i på kvällen så berättade jag att jag ska med Silena hem till Niklas, där var jag Marie och Tony.
Sedan åkte jag ut till stugan och fick maten serverad ;) gött!
Så fråga farmor vad Jennifer skulle göra,
Jag: Hon ska ha Sexparty
Farmor: Men gud jaha ska dom har gruppsex då?
Jag: Börjar skratta som en tok hon hörde inget vad jag sa, och sa nää farmor utan det är en person som kommer hem till henne och säljer olika sexleksaker osv.
Farmor: Jaha okej tänkte väl det, gruppsex ska man väl inte ha..
Jisses skratta som en tok sen prata vi om något annat =)
Nu ska jag kolla vidare på tv:en och slappaaaaaaaaa
Ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0