Min familj är en stor stjärna

Mamma- Är min förebild, jag är som henne (inte konstigt kanske) men hon ställer upp vad det än gäller. Glad, positiv och sprider lycka, omtänksam. Hon är helt enkelt bäst!
_______________________________________________________________________________________________
Pappa- Är också min förebild, han ger sig aldrig. Han har kommit långt med sin vilja och då menar jag jobb messigt. Han är stark och ger sig inte i första taget. Allt löser sig är hans motto. Det har jag lärt mig mycket av.
_____________________________________________________________________________________________
Jimmy- Min storebror, är en klippa. Finns alltid där om det är något hjälper mig med vad det än gäller. Guldvärt.
_______________________________________________________________________________________________
Jennifer- Min lilla lilla lilla syster. Hon är så liten i mina ögon men ändå så stor. Vi är står varandra väldigt nära, och berättar allt för varandra. Bra lilla syster med bra stöttning när det behövs.
___________________________________________________________________________________________
Alla i min närhet släkt och vänner betyder mer än vad dom tror. Alla är bra på sitt sätt.
men farmor står jag väldigt nära, henne berättar jag allt för både bra och dåliga saker. problem osv. Hon är bra min farmor.
Jag älskar mitt liv, jag har lixom bra vänner, bra familj, bra arbetskamrater, bra/roligt jobb.
Jag har det man behöver. pojkvän har jag inte, men jag känner ingen stress för fem öre. Det kommer när man minst anar det.
_________________________________________________________________________________________
13 oktober närmar sig och känner att det börjar bli ganska konstigt. Inom 3 veckor hade mitt liv vart helt förändrat om allt hade gått vägen. Många kanske tycker att jag borde släppa det. Men så enkelt är det inte. Pyret♥
Så nu har jag skrivit av mig lite.
Nu är det snart idol, ska fixa mig en smörgås med tonfiskröra Mmmm :D gott hihi

Kommentarer
Postat av: Den där du vet

Han finns närmare än du tror

2010-09-30 @ 20:36:55
Postat av: Anonym

Mhm, närmare än vad jag vill kanske? nääädu jag vet inte riktigt vem det är som skriver så, så kan jag nog inte säga

2010-09-30 @ 21:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0