Ny mobil

Jo visst det var väl behövligt, söt är den också...
Har sovit ett antal timmar inatt riktigt gött att jag inte vaknar av hostan, jag känner mig riktigt frisk förövrigt =P
Igår kom Jennifer och Elon hit vi åt lite lunch ihop, trevligt! Sen kom Silena och David hit.
Vi skulle åka och köpa en motorcykel till honom som jag hade lovat han. Men vi hitta ingen på oden så vi får åka till Överby någondag =)
Jag åkte hem sen och bara var här hemma tände lite ljus och grejade, lugnt å skönt.
Här kommer en bild på min blomma som blommat ut ännu mera =)
Fin ju ?=)
Nu ska jag göra iordning mig sen bort till kusin vitamin på te och smörgås, ska bli gött!
I eftermiddag ska jag jobba med Lindisch jihoooo =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0