Planeringsdag

..med jobbet idag, kände att jag inte var riktigt helt 100 ganska trött och sådär. Men jag var med och är stolt över mig själv att jag åkte dit trots att jag är sjuk.
Hängde inte med ut efteråt dom andra skulle bada och äta gott.
Men jag gick hem, ¨åkte sen in till apoteket osv.
________________________________________________________________________________
Sen hem och vila.
Är nu hemma och gör detta och stör mig på att hostan inte har försvunnit mer. Hostar som en tok på kvällarna.
Jobbar på Måndag som det verkar vi får se på Fredag. Men jag är iallafall ledig ett par dagar här nu..
_______________________________________________________________________________
Klippte mig igår föresten, vet inte om jag vågar visa bild haha. Blev väldigt nöjd först tyckte jag att jag såg ut som nått a Silena och Mickis vet, men sen när jag gjort iordning det blev det bra. Och mitt hår växer som en tok ;)
Tack Mickis..
___________________________________________________________________________________
Och om ett tag ska jag tatuera mig, händer grejer här nu så nu får jag bli FRISK! för fan vad trött jag är på detta!
Idol nästa. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0