Sjuk

Jag är sjuk och det var jääätte länge sen, ont i halsen värsta hostan och ont i magen. Så är inte så värst pigg måste jag säga. Men som tur är vart jag ledig idag. Jobbar helgen som det ser ut nu. Så jag hoppas på att jag blir bättre, går inte magonda över måste jag ju ringa till vårdcentralen eller näl. Men det drar man ju sig för. Så jag försöker jag allt för att det ska bli bra!...
Nu ska jag äta knäckebröd på räkost på mmmmmmmm och theeeeé.
En Himla bra låt som många säkert känner att den stämmer..
Ludwig Bell- Kärlek slutar alltid med bråk

_________________________________________________________________________________

det finns en jag vill ha, en ♥  detärdu
jag var med personen ifråga i Lördags.


Nu ska jag fixa the och grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0