Vaknade av en hostattack

Vid halv 5, men sen somna jag om igen och sov till kvart över 8, vaknade då också av en hostattack.
Men då gick jag upp för jag kände mig ganska utvilad.
Har hunnit äta frukost och allt sånt där jag gör var fjärde timme.
___________________________________________________________________________________________
Diggar inte riktigt att jag hostat så för det gjorde jag inte igår. Så jag hoppas detta avtar under dagen så att jag inte blir ett störande moment på heldags Konferansen imorn =P
Har till och med pratat med Emilia så här tidigt idag. Kul.
Jag har bra vänner vart jag än vänder mig, det är jag glad över.
_____________________________________________________________________________________________
Idag kommer Mickis hem från Stockholm, jag vet nån som är hur glad som helst jo SILENA LUNDH ♥
Jag ska bort till Silena sen ikväll för Mickis ska klippa mig, gud vad skönt det ska blir och tusen tack i förhand..
_________________________________________________________________________________________
Nu ska jag duscha och fixa mig lite.
Ha en toppen dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0