Glad

Nu äntligen ;). Har vart väldigt sjuk fram och tillbaka. Men nu är jag FRISK och förblir FRISK =)
Nu ser det bara ljust ut..
Jag är himla nöjd med min tillvaro. Bra och roligt jobb, bra vänner, underbar familj, fantastisk släkt.
Och en underbar Martin..
Tänkte lägga ut en liten bild på grodan:
Och här kommer en bild på mig och magen ser lite lustig ut men haha:
Vecka 20.. :)
Denna vagnar är tänkt att vi ska köpa men vilket färg tycker ni ?=)
Har fastnat för den här färgen lite :)
Vilken färg tycker ni ?=)
Nu ska vi äta lite frukost sen ska vi på kalas i göteborg =)

Kommentarer
Postat av: Pia

Skönt att höra att du mår bättre nu gumman, hoppas att det förblir så..

Vagnen längst ner tycker jag är jäkligt läcker.

Ha det nu så bra och sköt om dig/er.

Bamse kramar

2011-02-26 @ 08:49:50
Postat av: Anonym

Jullen bullen då, jag skulle lätt tagit den svart/vita vagnen...Våga vägra rött :))

Blir bra vilket ni än tar jag lovar kramar stora kussen!!

2011-02-26 @ 09:32:05
Postat av: Morsi

Tycker nog den svart/vita, men håller med föregående talare:) att vilken ni än väljer blir det bra. Bara ni är nöjda så:)

2011-02-26 @ 10:17:27
Postat av: Emma

=) och hade jag fått välja hade jag valt den rödsvarta =) Svartvitt har väldigt många =) Men smaken är ju som baken, hihi

2011-03-07 @ 11:59:04
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0