Fika dag.

Idag var jag ju och tog nya prover dom som inte var bra sist. MEN idag var dom bra, som tur var =) Kan bli så ibland sa barnmorskan. Tur dom är noga och kollar upp det..
Efter det mötte jag Maria Martins syster och lilla Tilde. Vi fikade, Super mysigt!
Åkte sedan hem och vilade lite kollade tv och plockade och vek lite tvätt.
Vid 14 åkte jag med Silena för att hämta David hos hans dagmamma, därefter gick jag och David över till Lina och lekte med Emilia och Natalie =). Mysigt det med.
Och för en stund sen kom jag hem från Silena och David och nu kommer Sandra och Jennifer.
Man får passa på att umgås med vännerna när man är ledig och är pigg. Är himla trött i mellan åt.
Nä nu kommer nog dom snart.
Ha det toppen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0