suuuper trött

är jag idag, tycker att mitt illamående och kräkningar borde försvinna nu, gick in i vecka 15 i Söndags. Men idag har det varit extremt. Och som jag sagt tidigare blir det inte bättre får jag få något mot det.
Annars är allt bra kan man säga =).
Idag ska vi äta grillad kyckling och nässgårdas potatis sallad. Mmm. Martin köper det när han vart och kollat på en bil. Ska bli gott.
Har jobbat i helgen så mycket annat har jag inte gjort. Vart hos Lina i Fredags och käka pizza. Annars lugnt!
tråkiga inlägg nu ;)
Ska vila lite hej. och livet på bb ska jag se om det nu stämmer att det går ikväll =)

Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William & Linus]

Du vet att du kan ta Postafen mot illamåendet va? :)

2011-01-26 @ 18:17:00
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Cecilia

God kväll....Tänk vad tiden går! & snart dax för ultraljud.... ÅHh kommer ihåg denna tid!! Njut Julia så länge du kan!

Kram

2011-01-26 @ 21:19:36
Postat av: Julia

AA fast jag sov bara på dom så jag har åkbanden på mig =)

2011-01-26 @ 21:22:13
Postat av: Lindish

JAG SAKNAR MIN JULIA MASSA!!!

2011-01-28 @ 13:30:38
URL: http://lindafransson.blogg.se/
Postat av: Julia

Cicci, ja tiden går jäättte fort vecka 16 imorn =) jihoo.

Lindisch. SAKNAR DIG MEEEEEEEEEED <3 får ses snart jag har vart mycket sjuk nu men a :(

2011-01-29 @ 05:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0