Vecka 14

Jag tycker det går undan nu, denna veckan ska vi boka tid för ultraljud. Ska bli spännande. Jag tror jag kommer blir ganska stor, ni får se en bild längre ner på magen.
Ska till Mvc imorn och ta ett nytt prov ett var lite dåligt, men inte farligt. Så hon ville kolla upp det. Sen ska jag vara med David och Silena hade jag tänkt. Pussa lite på min David.
Har för övrigt firat min kusin Lina i helgen som fyllde 30 år i Fredags. Och idag har jag jobbat på fågelbärstigen 8 <3
Martin har tvättat idag, gött! jag skulle ta över när jag kom hem från jobbet. Men allt var klart. Fint det vila lite nu efter jobbet sen ska vi bort till hans syster och äta hemmagjord pizza. Fiint det med!
Här kommer en bild, kanske lite suddig men jag har tagit den med mobilen..
Jag ser ut som en liten surkartt, Men ni får kolla på magen.

Kommentarer
Postat av: Bea

Jisses va den växer!:) nu är vi nog lika tjocka haha fast skillnaden är att jag inte ska ha barn;) haha det är bara fett:) ha det fint!:)

2011-01-16 @ 17:17:44
URL: http://grandtheft.webblogg.se/
Postat av: Julia

Haha! Lägg av ;) Ja fasen jag kommer bli stort som ett hus tror jag =)

2011-01-16 @ 17:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0