Vecka 16

Jag säger det väl varje vecka men shitt vad fort det går haha (än så länge tycker jag det)
Idag går vi in i vecka 16. Spännande!
Blev sjuk på jobbet i torsdags, är som vanligt väldigt mycket sjuk nu. Jag hatar det!!! Har aldrig varit det förut =) Men det är väl så det är =).
Igår var jag hos Silena hon fyllde år i Fredags, hela 24 år. Grattis till henne!
Och idag fyller Sandra 24. Underbart! <3
Söndag är alltid päs dagar, men idag vi fått gjort mycket stor städat lägenheten tvättat, tvättat bilen, vart och köpt lite grejer, lagat fiiiiiiiiiiiiin mat. MUMS! och snart ska vi åka till Martins syster med Familj. Kika på solsidan :)...
Här får ni se två bilder, Blev lite snea men skitsamma.

Kommentarer
Postat av: Pia

Vilken gullig liten mage du fått .. kram

2011-01-30 @ 17:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0