2012-01-08

Ååå mysmorgon med min fina Hugo, vi fick åka in igår igen och inhalera. Han är så duktig lille Hugo. Vi fick med oss flytande medicin som vidgar luftrören om det skulle börja pipa igen. Göött slippa åka dit å vänta i 5 timmar för att få inhalera. Stackars pöjk lekte med samma leksak i 5 timmar haha ;) han somnade allt i mitt knä vid 20 då han alltid somnar. Vaknade igen när doktorn kom och skulle lyssna på honom.
Idag är det kalas för min lelle lilla syster som fyller 19. Ska bli roligt ;)
Sen under dagen är det bara tvätt som gäller tvätta å vika massa tvätt.
Vila lite med Hugo sen kanske ;)
Martin sover nu, skönt för honom! Jag är morgon pigg ja :)

Kommentarer
Postat av: Mormor

Han är för söt, mormors älskling, och säkert den snällaste i världen:)

2012-01-08 @ 08:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0