2012-01-10

Bäst att blogga på morgonen då vi bara är, äter lite gröt, äter lite majskrokar, dricker lite vatten, kikar lite tv. Har det mysigt helt enkelt. Hugo sitter brevid mig här nu och lutar sig på min arm.
Vi har faktiskt vart ute och åkt pulka en lite stund, ;) så söt. Bild kommer lite längre ner.
Och föresten ett evigt tjöt om Hugo och hans täthet. Fick åka in igår igen och inhalera. Så läkaren skrev ut astma medicin nu. Så nu ska det bli bra slipper vi åka till näl när det piper i bröstet.
Han är allt bra go våran Hugo gladskit, kom in en sköterska och fråga om hon fick hålla i Hugo för han såg så go ut. Det fick hon, Hugo titta upp på henne och undra nog vem det var. Men det gick bra han flina upp sig som vanligt.
Väl hemma på kvällen käka vi gröt och gick och la oss. Vakna kvart i 8 idag. Skönt!
Hugos mormor och min mamma ;) kom hit på morgonen innan hon skulle till jobbet. Hugo blir så glad!
Idag ska vi bara vila, åka lite mera pulka sen när Hugisen har sovit sedan in till stan för att hämta medicinen :)
Nä nu ska jag greja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0