2012-01-17

Hugo är på bättringsvägen. Så himla skönt koppron börjar torka. UNDERBART så man kan ta sig ut och träffa folk. Men får allt vänta tills nästa vecka. Så vi är på den säkra sidan.
Nu när vi vart hemma så har Hugo lärt sig att rulla runt från mage till rygg (det kan han bäst) och från rygg till mage. Och har även lärt sig att sitta. Han är duktig, säger man att han är duktig så ler han. Lilla skruttas.
Har också suttit mycket i gå stolen, det gillar han antgaligen för att det inget ligger på varken mage eller rygg och kliar. Han tar sig bakåt men inte framåt haha ;)
Här kommer det lite bilder som jag tagit med mobilen under förmiddagen:
Jag har ju mått så konstigt nu när jag vart hemma. Å jag har kommit på vad det är.
Jag har bestämt mig minst 20 kg ska bort. Jag går hemma (nu när hugo är sjuk) i mysbrallor och ser hur köttet hänger över ungefär. Kanske inte riktigt så men nästan. Så nu är det nya tag. Hitta en del bilder då jag var hyffsat smal dit ska jag igen.
Som jag ser ut nu känner jag mig bara tjock å ful och det får det bli ändring på. HEJA JULIA!
Tränade första gången idag på våran crosstrainer eller vad det heter och Hugo låg i baby gymmet imorses. Varje dag. Nu kör vi! Håll tummarna!...

Kommentarer
Postat av: äni

Jag börjar träna på curves nu på torsdag med mamma. VIll du följa med?

2012-01-17 @ 15:07:52
Postat av: Julia

Vad är det för något Äni?

2012-01-17 @ 15:42:44
Postat av: äni

Ett litet träningsställe här mitt emot Ritz. BAra för kvinnor, väldigt mysig stämning!! Alla åldrar och storlekar. Du kan ju fundera på det!

2012-01-18 @ 18:59:36
Postat av: julia

Men det ska jag faktiskt göra, imorn blir lite tajt Martin jobbar i göteborg vilken tid är.det? Puss

2012-01-18 @ 19:37:24
Postat av: Lindiish

Annars är jag på Sportlife, och de öppnar i stan i ca Augusti... Kram

2012-01-30 @ 13:43:10
URL: http://lindiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0