2012-01-26

Ja nä men två dagar fick Hugo vara helt frisk. UNDERBART. Man såg riktigt hur han mådde bra :)
Men sen gick vi till Öppna Förskolan med ett par vänner till oss Pernilla och Milton. Så såg jag att snoret började rinna. Jag sa till Pernilla hoppas nu inte att han blir förkyld..
När vi åkte där ifrån sten somna han i bilen, jag kunde ta av han ytterkläderna och lägga honom i sängen å han sov vidare en timme. Sen vakna han och var BOMtät. Fan.
På eftermiddag/kvällen började ögat att klibba å rinna, som tur var blev det ingen ögoninfektion. Utan han har haft feber 38.3 å 39, å lös i magen. Kom igår på att han kanske håller på att få tänder. Kände efter idag men kände inga så vi får väl se om dom dyker upp eller om han fått förkylning å allt bara sådär..
Så nu är vi mer eller mindre isolerade på dagarna igen. :(
Tur att jag har lite grejer inplanerade så att jag kommer ut =) hehe.
Igår var vi på buddys med jobbet åt god mat och bowlade.
På Lördags ska jag ut med Silena och vänner hon fyller 25 år. Vi ska också till buddys och bowla å äta. Mysigt! Sedan vidare ut för dom som vill. Ska bli riktigt gött.
Och på söndag Me and I party =).
Kortet taget igår när han vilade lite:
Jag älskar Hugo, helt galet. Han är det bästa som finns. Fina Hugo <3

Kommentarer
Postat av: Sille

Skönt att jag får vara med på ett hörn på bloggen igen, kändes nästan som om jag å bloggen gjort slut ;) hihi! På lördag blir det "det skålar vi för"

2012-01-26 @ 17:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0