Hörrniiii

Idag fyller min lilla syster 19 år. Jisses stor tjeeej ;) GRATTIS till henne!
Igår var vi på kalas hos mamma å pappa för Jennifer, lille gött!
Hugo piper i bröstet gav två "sprutor" igår medicinen är där i små man sprutar in i munnen) men vet inte riktigt om jag tyckte att det hjälpte.
Måste hämta ut det dokton skrev ut.
Vi får ge det en chans så att säga. (äni)
Nu myser vi i vanlig ordning på morgonen och kollar barnprogram. Mussesklubbhus. Hugo sitter här brevid mig. Vill hosta åt honom =)
Här sitter Hugo. Han vill numera nästan aldrig halv ligga utan han ska sitt rätt upp i baby sittern galen panna ;)
Han lärde sig att sätta in nappen själv för ett tag sen, men åt fel håll såååå söt haha
Såhär glad är han för det mesta. Är han trött då är livet jobbigt ibland. Men annars är livet på topp..
OCH vet ni igår ringde "G" och jag fick tiderna jag ska jobba, ska bli så himla roligt.
Nä nu ska jag kramas med Hugo ha det gööött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0