Kvällsinlägg

Fick sovit lite på förmiddagen sen var vi tvugna att ta på oss och åka till stan för att hämta hem hugos astma grejer på apoteket, riiiktigt många där idag när jag kom så vart det nummer 90, jag fick nummer 144 fy fan vad folk. Där stog vi och Hugo var inte riktigt kry. Men det gick bra.
Vi åkte till farmor och farfar för lite mat å tjöt. Hugo gnällde på morgonen å var missnöjd. Men när vi kom dit var han glad en stund sen gnällde han igen. Vi åkte hem och han var ganska nöjd.
Han har vägrat äta idag. Han åt inte som han brukar och ville inte äta nu ikväll så jag stack upp och köpte efterrätt och juice till honom. Det tog han. Tillslut tog han ersättningen också och somnade.
Innan det så tog vi tempen och han hade 38.8 inte konstigt att han varit ledsen. Fick då alvedon och så har han inhalerat det gick faktiskt bra.
Han har vart mycket sjuk nu tycker jag. stackars mammas bebis. Finaste !
Blir nog bra hoppas jag.
Nä nu ska jag mysa mig ner extra i soffan sen sova =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0