2012-06-18

Godmorgon här sitter jag och Hugo och tittar på Chuggington, Hugo ramlade precis och slog huvudet i golvet. Jäklar vad han blev ledsen. Men det går över fort som tur är =). Såg precis nu när jag skrev datumet som rubrik. det är 18 Juni redan och vart är sommaren?
Många som frågar sig det. Vart är den? Jaja den kommer nog till slut, saker och ting kan man göra ändå kläder efter väder. Men värme hade inte gjort något. I "sommar" på Martins semester kanske man ska säga ;) Så ska vi Måla om huset nu är det rött och det ska bli grått med vita knutar eller gräddvitt med röda knutar. Vi får se måste bestämma oss snart :)
Sedan ska vi:
*Liseberg
*Boråsdjurpark
*Stugan
*Bada
*Tyskland
*Emaus
Martin ska till Norrland med pappa och hans bröder en vecka, å fiska :) Då ska jag Mamma och Hugo åka till Ullared.
Det blir dags utflykter detta året då vi som sagt ska måla huset och fixa i trädgården. Maaassa buskar som ska bort en del är redan borta faktiskt men mer ska bort =) Helgen har varit toppen! Idag ska jag och Hugo var hemma och mysa. Tvätta och städa :) såntdäringa som måste göras :)
Nä snart fruskost time med lilleman:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0